Even when I dream of you

Ni kan receptet vid det här laget; Tajta jeans, urringad top, höga klackar, röda läppar, skimrande hud och nästan två flaskor vin innanför västen, en hel hög med trevligt sällskap och det kan inte bli annat än en helkväll. Eller helnatt rättare sagt, först klockan sju på morgonen började jag och Isha nyktra till. Då satt vi på centralen och väntade på tåget hem. Klockan tio i söndagsmorse stövlar vi in i hallen, säger hej till mamma, går in i varsitt rum och somnar.
Ibland undrar jag om det inte borde hända något tråkigt snart, eller något som inte är underbart roligt som allt hittills har varit. Hela sommaren har bara flugit förbi helt smärtfritt, och helt full av lyckorus. Underbart! Just nu ligger Isha i min säng och försöker att inte somna. Helt plötsligt säger hon konstiga saker; som nyss kläckte hon ur sig "Näsbränna!" av ingen synlig orsak alls.

På onsdag börjar skolan. Jag är laddad. Lite nervös, men pepp. Let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0