Gör mig lycklig nu

Idag har varit en sådan där riktigt härlig dag då inget direkt blivit som man tänkt från början, men det har ändå blivit helt underbart.
Det började med att jag försov mig. Vilket inte är så ovanligt. Men då fick Isha komma hit istället för att vi skulle mötas på byn. När hon anlände åt vi cocopops. Sen låg vi i min säng och gjorde mest ingenting medans jag försökte samla energi nog för att ta mig in i duschen. Det tog en bra stund, och vi hann prata om många konstiga saker. T ex när utnyttjar man egentligen någon? Och bryr sig killar om man bara vill ligga med dem en gång och sedan dra? Blir de ledsna då? Många svåra frågor, inga svar, endast teorier.
Ivf, meningen var att vi skulla ta oss hem till Isha ganska tidigt för att ha en hederlig tjejkväll. Men när jag väl hade blivit ren och fått på mig kläder så hade mamma gjort middag. Och sen skulle vi ju dricka kaffe. Efter kaffet, med polly, ville William spela spel. Jag ville ju självklart ha revansch, så då spelade vi spel. Klockan var över sju innan vi kom iväg från mitt, och via Sören's hem till Isha.
Men när vi väl var där låg vi inte på latsidan, nej, in i badrummet med en gång; klena på ansiktsmask, tvätta av, på med nästa. Hårborttagning på diverse ställen, tv:n på i bakgrunden, upprullning av hår (bara det tog nästan två timmar, mitt hår är lååångt.), pizzaätande, dansande, romantisk komedi, ja, en lyckad kväll helt enkelt. Egentligen en hel lång förberedelse inför imorgon, tekniskt sett idag. För ikväll ska vi ut och roa oss som bara den och bara vara sådär fruktansvärt snygga och singliga.
Så egentligen borde jag sova nu, skönhetssömn heter det ju. Men jag är alldeles glad och uppspelt, fast otroligt trött på samma gång. Det verkar bli en riktigt bra helg, ska till Göteborg på söndag med. Åh, jag längtar så.
Nej, godnatt nu.
Och gör inget jag inte skulle gjort.

                                                                  'dina röda läppar lockar mig'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0