I'm just a simple girl

                                                         'your hard-loved man, and I just an easy woman'


Jag vet inte hur betydelsefullt det är att jag redogör för de senaste dagarna i detalj. Jag vet inte ens som det är relevant att jag ens nämner vissa händelser. Nog är det viktigt i mitt liv, och jag kan prata om det i timmar känns det som, men när man skriver det svart på vitt så är det som att orden förråder en. Hur jag än kommer försöka formulera det kommer det aldrig bli som det verkligen var, och vilka ord jag än knapprar ned så kommer de aldrig spegla vad jag verkligen kände.
För i grund och botten har de senaste dagarna bara handlat om en sak. En sak, och vissa ganska naturligt efterföljande händelser. Men en sak.
Kåthet.
Ja, och redan nu, när jag ser det ordet skrivet vill jag börja opponera mig mot det. Men det är sant. Det var så. Och min inneboende lust som fick mig klättra på väggarna i ren frustration ledde till att jag gjorde något åt det. Av ren tur, eller slump, eller ödet, eller vad man nu ska kalla det, så ringde Mimmis vän Marcus när jag var hos henne. De exakta orden som utbyttes kan jag inte riktigt komma ihåg, men vi pratade med varandra i telefon och det var ingen tvekan om vad vi ville. Därefter följde ett ihärdigt hett sms:ande.
Det var egentligen ganska enkelt. Jag ville ha sex. Han ville ha sex. Jag vet inte om vi i verkligen ville ha varandra, men det spelade liksom ingen roll. Och jag jag tror att det här är ett rätt så bra tillfälle att lägga in att jag i vanliga fall inte ens vill ha män, men som sagt, vissa gånger så nöjer man sig med vad som helst, bara det är en människa. Så ni ser, jag gick in i det här med en viss skeptisism, för jag vet ju att jag inte tänder på män.
När det väl blev bestämt att han skulle komma och hämta mig och kvällen blev en lång väntan och full av säkert irriterande frågor till Mimmi, som för övrigt tyckte att hela händelseförloppet var ganska komiskt, men med ett par drinkar och lite Beethoven senare var jag ganska lugn och det var då som saker verkligen började hända.
Han kom och hämtade mig.
Vi åkte ut till honom. Ett hus ute på landet.
Det är nu jag verkligen vill undvika att det utvecklas till en erotisk novell, för det är inte alls vad det handlar om. Nej, jag kan inte heller utveckla det hela till något romantiskt bjäffs att vi såg varandra djupt i ögonen och blev blixtförälskade, nej, så var det verkligen inte. Men, för att göra det lite lättare för mig så tänker jag fortsätta med lite enstaka staccato stödmeningar, så inte så mycket känsla.
Han knäppte upp min bh med en hand. Mycket macho. Han gjorde saker med sina händer och fingrar som fick mig att börja fundera på hurdana slags män jag legat med förut. Han fick mig att känna mig trygg. Han visade väldigt tydligt att han ville ha mig. Han gav mig komplimanger hela tiden. Han tog på mig hela tiden. Vi skrattade och pratade samtidigt på ett fullkomligt avslappnat sätt. Han fick mig att känna mig till hundra procent kvinnlig och fruktansvärt vacker.
Första gången vi låg med varandra kom jag. Två gånger. Jag har aldrig kommit med en man förut, och jag har aldrig kommit med någon första gången. Efteråt höll han om mig och sa, igen på en mycket härligt macho sätt att han nog inte tänkte släppa hem mig. Så jag stannade en natt till.
Eftersom jag inte tänkt att skriva en roman om det här så tänker jag inte ens börja beskriva allt som hände däremellan, för det hände så mycket, vi sa så mycket, men det var framförallt känslan som jag inte kan beskriva. Så nu är jag fortfarande uppfylld av ett underbart lyckorus och jag är fullkomligt tillfredsställd. På alla sätt.
Återigen får jag medvetet hindra mig själv från att invända, och säga att det inte var så som det låter, jag är inte så, ja, slampig, för att det var så det var. Jag kan inte formulera det på något bättre sätt.
Och nu behöver jag leta reda på Isha för att sitta och prata igenom allt i detalj, för det finns trots allt vissa saker som inte passar sig i skrivna ord. Dags för tjejsnack alltså. 


                                                                       'oh boy, you make me feel'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0