Love's gonna get you down

Natten till idag spenderades på det mest trevliga vis.
Ungefär 02.00 träffade jag en vän ute och vi var ute och gick i tre timmar i regnet. Bara gick och pratade, och han skrämde upp mig med massa spökhistorier, diskuterade världen och livet och hur det smakar att äta sniglar. Det var spännande och roligt, och eftersom det i princp var första gången jag verkligen pratade med honom så fick jag mig en trevlig överraskning när jag upptäckte att han var en riktigt trevlig prick. En bra människa, med visoner och tankar. Uppfriskande!
När jag gick hemåt vid fem så njöt jag faktiskt av att vara genomblöt inpå bara skinnet, av att regnet droppade från min näsa och att det ömmade lite i fötterna. Jag njöt ännu mer när jag kom hem och fick krypa in i min pjamas och ned under täcket. Det var ljust ute, men jag somnade som en stock.
Nu är klockan nästan tre, och jag har ingen aning om vad jag ska göra med den här dagen. Har en naggande känlsa av att jag borde städa och tvätta, men det är föga lockande. Men det är nog lika bra att ta tjuren vid hornen, vill jag vara ute och roa mig som jag har tänkt i helgen så är det väl bra att få det undanstökat.
Eller så ringer jag Isha så vi kan sitta och snacka skit.


                                                                      'anyway, you got to love me'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0