I wanna change it all

Idag har jag för första gången vaxat en bil och jag kanske inte kan säga att det blivit en hobby, men jag tyckte om det. I samma klass som att putsa fönster, tacksamt hjärndött fysiskt arbete. Jag mår bra av det, och jag tror faktiskt att jag kommer somna innan midnatt idag. Man kan ju alltid hoppas!
Just nu sitter jag och lyssnar på Morbid Lips, har bara två låtar så de går på repeat. http://www.myspace.com/morbidlips1 De är riktigt bra, me like!

Har på det hela taget varit en bra dag, jag har inte hunnit tänka och det är skönt. Dessutom var det säsongsavslutning på Grey's Anatomy, och damn vad jag älskar den serien! Blev så härligt glad att jag grät när George friade till Callie, men hon kommer säkert ha en anledning att säga nej, men ändå. Så underbart, hon är så great, jag skulle lätt vilja gifta mig med henne. 

                                                         

                                                         'what's the point in saying what I wan't to say'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0