To win my love takes so much more

Underligt nog är jag ovanligt tillfreds. De senaste dagarna har varit intensiva, men jag har varit konstant omgiven av underbara människor, och känslan av att vara omtyckt är obetalbar. Nya vänner, verkliga vänner, börjar träda fram och jag kan ana hur en framtid kan se ut.
Imorgon ska jag träffa min ängel Erika, och jag är förväntansfull och nervös på samma gång. Har suttit med Isha och analyserat saker och ting i flera timmar, det är alltid lika nödvändigt. Hon har ett sätt att ta ned mig på jorden, det är så skönt.

Jag är fruktansvärt nyfiken just nu, så otroligt spänd på vad som kommer hända härnäst. Mitt liv verkar göra lite som det vill, utan att jag är så inblandad. Saker händer och människor kommer och går, och jag känner mig ofta som en betraktare. Kan inte låta bli att se det komiska trots att ofta är fruktansvärt jobbiga situationer. Men jag verkar ändå alltid hamna på rätt sida igen, och det kommer alltid någon slags belöning för jobbiga saker. Eller så tänker jag bara så för att det ska kännas lättare.

Men, den viktigaste frågan av alla; Vad ska jag ha på mig imorgon?


                                                                                       'hours of trust'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0