You say you feel like a natural person

Det är 40 grader celisius på vår framsida. 40 grader! Det är helt ofattbart, men dock väldigt härligt.
Har jobbat lite på Candela idag, ska jobba där skolavslutningsfredagen och jag kände att jag var lite ringrostig och behövde träna. Men nu vet jag precis hur kassaapparaten, diskmaskinen och gräddsifonen fungerar och jag gjorde hur många glassar som helst. Det är roligt! 
Men att jobba i värmen har tydligen sitt pris för nu har jag huvudvärk och blåsor på foten. De kommer förmodligen svida som as när jag duschar, jag bävar lite inför det. 
Är för övrigt ganska däven idag. Morfar har tydligen fått en stroke, så jag ska ned till Göteborg och hjälpa mormor på obestämd tid. Vet inte exakt när jag åker, sent imorgon kväll eller på söndag. Så jag måste tvätta och packa och sånt, borde väl göra det stället för att sitta här. 
Var med Elin igår, det var trevligt. Hon är så bra. 



'It's simply irrationell weather, I can't even hear myself think'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0