People bring me to tears

Nu är det bara en vecka kvar tills jag låser upp dörren till min lägenhet första gången. Det är flyttkartonger, bananlådor och kassar över hela huset, men jag har fortfarande en hel del kvar att packa ned. Aldrig hade jag trott att jag hade så myckt grejor, framförallt så mycket böcker. Sjukt mycket böcker.
Känner mig lite lätt nervös idag, inte orolig direkt, men lite spänd. Samtidigt är jag glad och hoppig. Fast kanske mest irriterad över att jag aldrig verkar plugga så mycket som jag borde. Måste verkligen sätta mig några timmar ikväll, eller imorgon. Uppgifterna i svenskan är krävande på det sättet att de kräver inspiration, och det är inte alltid den vill infinna sig.
Men ja.
I eftermiddag ska jag fika med Sara, det kommer bli roligt tror jag. Det är alltid bra med nya människor. Som i X antal tidigare inlägg, så är vänner något som poppar upp när man minst anar det. Jag är glad för att det är så.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0