Check your busy agenda

I sommras när alla flickor och kvinnor, opch säkert en del män också, promenerade runt i tajts och tunikor, då hade jag jeans och t-shirt. Alltid, dygnet runt nästan. Men nu, när alla vettiga folk har letat fram jeansen och sveper tröjor på sig i kylan, DÅ upptäcker jag fenomenet tajts och oversized tröjor. Gärna stickade, och gärna massa lager på lager. För, det är ju ganska kallt; men jeansen, de ligger bortglömda längst in i garderoben.
Dessutom har jag insett att alla mina favoritkläder är bruna. Så ska jag ha på mig allt jag älskar en dag så, ja, jag ser väldigt mycket ut som en björn. Särskilt om jag har min vinterkappa, den har tillochmed luva.
Det är lite underligt hur olika 'stilar' liksom smyger sig på en, hur man långsamt ändras utan att man egentligen tänker på det. Min bohemådra verkar bara ha fått luft och begär att få lite näring och uppmärksamhet.
Äh.
Strunt sak samma.
Jag försöker mest bara undvika att plugga just nu, det är tillfällen som då man kan skriva ett blogginlägg om kläder. Eller skor, gud, jag behöver ett par vinterskor, men jag hittar inga. Sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0