Hit the road Jack

Alla känslor som rumlat runt i mig de senaste veckorna börjar kanalisera sig. De strålar samman, och energierna blandar sig och jag märker till min förvåning att jag känner mig arg! Så av alla känslor som jag skulle kunna känna, alla känslolägen jag förmodligen borde vara i så känner jag mig förbannad. Så förbannad att det är komiskt och jag garvar åt det.
Jag vill rensa ut, slänga allt, börja om från början, och något fysiskt jobb som att demontera en altan eller något känns otroligt lockande. Jag vill förstöra. Och det visar ju att jag faktiskt fortfarande är precis lika destruktiv som alltid, skillnaden är väl att jag vill rikta den utåt nu?

Men, det var inte alls det jag skulle skriva, det bara kom. Jag hade tänkt att skriva om min dag, och hur pepp jag känner mig för framtiden, och hur jag inte är rädd längre, för jag har insett en mycket viktig grej. Allt är ju fan precis som vanligt. Och därmed inget att hetsa upp sig över.

Förutom att bli förbannad tydligen.




Kommentarer
Postat av: ida

usch, samma här.
ska vi säga lördag? jag är läskigt ensam på lördag.

2008-04-17 @ 20:51:41
URL: http://ikaserdig.blogg.se
Postat av: ida

det spelar ingen roll. bara inte hos mig. jag tar varje chans jag kan att komma bort härifrån.

2008-04-17 @ 21:30:28
URL: http://ikaserdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0