I have a new friend now

Åh, ljuva helg. Underbara Göteborg. Härliga människor. Fantastiska liv.

Gled ned i lördags, börjar med en relativt snabb fika med Mimmi och hennes vän Sonja. En sväng på stan, och en tur ut till mormor och morfar. Bussen in till stan igen, en promenad över Järntorget och upp till Skansen.
Blir bjuden på middag hos Dag, så sjukt gott. Massa prat och en god natts sömn.
Började dagen idag med att gå ned till Ica och köpa kladdkaksingredienser, och svänger ihop denna lite snabbt innan frukost. Imundigar både frukost och en bit kladdkaka innan jag gjorde mig vacker och (genom regnet) tog vagnen in till stan.
Mötte upp Nathalie för den efterlängtade fikan med henne. Är alltid så sjukt glad över att träffa den bruden.
Nästa steg i programmet var en premiärfika med Ninni, och det var ett sådant där tillfälle då det bara säger klick. Man vet när man verkligen hittat en vän, om ni förstår? Vi hade lätt behövt några timmar till.

Så nu är jag hemma igen, och ska sova tidigt ikväll hade jag tänkt. Blir mycket i början av veckan nu, för på onsdag blir det Malmö, och honom. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Helt klart.. En vän för livet.. :)

2008-04-27 @ 22:16:11
URL: http://eknander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0