Jag vet, jag kan vara svår ibland

Å ena sidan är jag fortfarande sjukt rastlös, och jag vill härifrån, och jag är faktiskt ganska stressad inför sommaren, mer än vad jag kanske vill. Detta gör mig förbannad och mer cynisk än vanligt, och lite bitter, på ett hopplöst sätt.
Men, å andra sidan så börjar det sjunka undan lite. Det var värre i helgen. Vetskapen om att det handlar om att bara gilla läget och stå ut. Saker kommer förändras, hända och upplevelser kommer dyka upp. Till hösten kommer det se annorlunda ut.
Och även om det inte gör det, så skulle det nog vara okej. För jag har det faktiskt jävligt bra. Hör ni det? Jag har det så sjukt jävla bra!
Sen att jag saknar honom och längtar som as till Malmö, det spelar på något sätt mindre roll.
I've got things to do, places to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0