Réssuit à tout

En blinkning, och så är det onsdag.

Nyss var det söndag, och jag började den morgonen med att ringa något som känns som det viktigaste samtalet jag någonsin ringt. Igår spenderade jag hela dagen med Ida och det var som att tiden krympte, och förra våren blev så otroligt nära. Samtidigt expanderade tiden och jag insåg med en hisnande känsla vad som har hänt på ett år. Hon är en underbar flicka, hon, dendär, med de gröna ögonen och hjärnan och hjärtat och sinnet som jag tycker så mycket om.
du är rätt ung, jag är äldre än du, men du röker så jag skulle säga vi är plus minus noll

Imorgon bär det av till Malmö, och till honom.
Det pirrar på baksidan av mina lår när jag tänker på det.


Je ne réssuit pas à tout, mais je jamais éssuit.


Kommentarer
Postat av: ida

klart :) svårt att glömma.
lycka till i malmö, baby ;)

2008-04-09 @ 17:46:17
URL: http://ikaserdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0