Unbreak broken

Ja, min förutsättning att få en normal dygnsrytm fungerade igår, men av någon anledning inte idag. Sov på tok för länge, men är ju å andra sidan väldigt utvilad nu. Känner mig snygg.
Det är bra, för jag ska in till stan idag och träffa Ida, och det ska bli så skönt, så härligt, så trevligt, och jag verkligen längtar efter att få prataprataprata. Okej, över en te, och inte en latte, men det är ju som det är med det.
Så nu; förutom det ständiga gisslet angående vad jag ska ha på mig så ska jag göra mig vacker och flyga in till staden.

(Jag har Tegan&Sara i huvudet, och låten vill inte försvinna, och det är inte världens peppiagste låt, och jag behöver pepp-låtar. Men jag vaknade med den i huvudet. Måste ha drömt om den också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0