What do you do, with the left over you?

1 flaska vin, 5 muggar kaffe och 8 cigaretter och fem timmars orolig sömn senare. För att inte nämna de femton timmarna innan, då allt koncentrerades till att andas in-ut-in-ut-in-ut.
Jag har om 3.5 timmar överlevt ett dygn.
Sen ska jag ta itu med det andra.
Jag tror att jag kan andas nu.
Kan någon snälla säga åt mig att jag drömmer? Det känns så. Overkligt.
Nu när jag vaknade började jag för första gången tänka på allt som var sista gången. Vissa gånger som även var första gången. Hur kan något ta slut innan det knappt börjat? Hur kan något som knappt börjat
göra så ont?
How can you live so happily,
while I'm sad and broken down?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0