Det snurrar i min skalle

Jag har de senaste veckorna tjatat lite grann om att jag är så jävla sugen på att ge mig ut och dansa. Nu menar jag ju inte 'ut' som i ut på krogen, utan ut som i ut i skogen. Eller, utomhus iaf. Vetskapen om Boom, och allt det underbara som hände där, och att jag var hemma i kalla tråkiga Sverige...ja. Jag har längtat efter att få gå ut och dansa.

Igår hamnade jag och Daniel på Malmöfestivalen, och klockan åtta på kvällen stod vi och dansade loss järnet på Stortorget, till Familjen. Sjukt underligt, eftersom resten av publiken stod ungefär still. Daniel blev helt genomsvettig, och såg precis sådär galen ut som bara han kan. Han skrämde folk.
Underbart roligt.
Dansa dansa dansa.

Sen mötte vi två vänner, drog hem till oss, rökte några feta, lyssnade på musik och hade det allmänt chill. Natten fortsatte med matlagning, och sen stensomnade jag.

Vaknade för en stund sedan. Massa regn ute, men jag är pigg som få. Undrar om det inte får bli lite städning idag. Baka lite också kanske. Spela spel. Mysa.

(Psst, kom och hälsa på vettja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0