My friends and I

Så, jag lovade ju att jag skulle berätta om rundvandringen på Karlsborgs fästning.
(Först måste jag ju bara nämna att jag vaknade 06.23 i morse, och kunde inte somna om. För andra dagen i rad. Jag skyller så hårt på PMS.)

Turen då, alltså. Ja.
Den var...spännande? Intressant? Överaskande? 
Lika nollställd som jag var innan, var jag nog både under och efter turen. Det var intressant, på så sätt att det är historia. Men jag var väl inte kolossalt imponerad. Men inte besviken heller. Bara. Okej. Hoho. 

Jag har turistat, bara det är ju roligt i sig. 

Nu är jag törstig och trött och glad och filosofisk och det är tid att packa böcker.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0