Som bara en mor kan

För tillfället, fram tills på onsdag bor jag återigen hemma. Alltså hemma, som hos mina föräldrar. Det har jag bara gjort i ett par dagar nu, och redan är jag totalt fed up. Hade inte riktigt insett hur mycket jag vant mig vid att inte behöva konsultera två andra personer konstant...och kan inte komma ihåg att jag gjorde det förut.

Jag får spunk.

Och vill bara härifrån.

Nu tänker jag att jag åker på tisdagkväll istället för onsdag.

Bara jag kommer iväg.

Sen får jag väl skicka efter resten av mina grejor, vad som helst, så behöver jag inte komma upp hit mer.

Eller så skiter jag i tandläkaren på tisdag och åker imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag tycker om dig med, och du åker hem och ja. Jag kommer och hälsar på med en muffinskorg ska du se!

2008-08-18 @ 14:50:04
URL: http://indiesponge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0