In my heart it's spring

Jag har lovat bilder på mig från replokalsfesten med cirkustema.
Jag var Leopardkvinnan. Om det tänker jag inte säga något mer förrens jag publicerat bilderna. De får liksom tala för sig själva.
Det stora men-et här är att de behöver grejas lite med. Och jag vet inte ens om det finns ett program för det på den här datorn och i vilket fall så vågar jag mig inte på sånt, så det får bli när herrn har tid. Men det kommer, det kommer.

Jag borde också kunna lova att jag kommer skriva mer här snart.
Varför?
Jo, det heter mobilt bredband som vissa som får nya supermobiltelefoner för hur många pengar som helst i julklapp får med på köpet. Då får jag det mobila bredbandet. Tjoho. (Och om jag ska vara ärlig, spela hur mycket BubbleBreaker jag vill)

Kommentarer
Postat av: ruphus

Ja, den mannen lyckas väldigt bra med det faktiskt. Men det är väl ett undantag! :)

Hur är allt med dig då?

2008-12-21 @ 10:54:14
URL: http://therealruphus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0