Hon hade städat och gjort fint

Flydde till Sara igår och fick gråta. Fick också kaffe, vin, choklad och kramar och en tandborste och en säng. Idag känns allt bättre, och sämre. Mår konstant illa och det är sockerdricka i blodet och det var länge sen det kändes så. Nyss var det torsdag, men nu är det söndag, helt plötsligt. Det betyder att det är en halv evighet till nästa torsdag. Och då...jag vet inte vad jag förväntar mig, vad jag vill.
Jag är dålig på att vänta, dålig på att bara ta det lugnt och se hur det blir. För att göra det behöver man släppa kontrollen och kontroll är det enda jag tror att jag har. Fast jag lurar mig själv, och jag lurar andra också, och låter så jävla säker, jag är inte alls säker. Jag lever bara i bilden av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0