Kom med oss inatt

Saker som jag inte förstår/blir irriterad på/stör mig på:

- Folk som har ett nick med staden de bor i inkluderad. Jag menar gbg_kille, vad är det?
- När flatbrudar skriver att de vill 'träffa folk', och sen är så jävla dryga att man vill spy på dem.
- När brudar överlag är weirda och mesiga och spelar tuffa men egentligen är helt lost.
- Folk som inte ens försöker stava rätt och använda skiljetecken. Hur svårt kan det vara?
- Varför ha bild på sin bringa? Vem bryr sig om den?
- Likaså, varför ha en konstig suddig bild på typ, skorna?
- Oh, nej, du är ful, jag tänker inte prata med dig.
- Människor som endast utan undantag skriver 'Vad gör du idag?' alt. 'Vad händer i helgen?'
- Som avslutar meningar med *fniss*. Hey, att göra något med asterixer dog typ ihop med msn.
- Kvinnor över 40 som tycker att de är 'tjejjer'. Är du inte kvinna då, kommer du någonsin bli det? Och nej, det är inte ungdomligt att referera sig själv som tjej.
- Att halva pressen består av caps lockade bokstäver; personer som har det eller det könet, vill det eller det, är si och så gamla, jag vill absolut inte prata med er! herregud, get a grip. Svara inte OM en sån person skulle skriva!?
- Ja, jag är kåt, men jag vill inte ligga med dig för det.
- Och ja, har vi mejlat i ungefär en miljon år så vill jag ses. Inget konstigt med det. Alls.
- Människor som skriver till en vid flera olika tillfällen och skriver exakt samma sak varje gång. Minne?
- Att jag öht har tid/ork/energi att ens störa mig på allt det här. Jag sitter för mycket vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0