Pay my telephone bills

Upptäckte just att jag fortfarande har tre dagar gammalt smink på mig. Det kan inte vara så nyttigt!

Idag är det en vecka kvar tills planet lyfter!
Jag är glad, men kanske inte så glad som jag borde. Tänker bara på hur fattig jag är, och hur fruktansvärt lite pengar jag har. Får helt enkelt inte äta där nere, för min matbudget den här månaden ligger på runt sexhundra spänn. Alla pengar ska gå till alkohol! Kanske lite korkad filosofi, men det känns precis så nödvändigt som det kan kännas att vilja vara full i sju dagar.
Väldigt nödvändigt alltså.

Sitter och tvekar på om jag ska åka och träna idag, eller vänta tills imorgon. Å ena sidan vill jag verkligen åka och träna nu, å andra sidan vette fan om det är så smart. Min kropp skulle tycka om det, mina slemhinnor skulle nog bli lite irriterade. Rösten börjar dock komma tillbaka lite.
Hm. Kanske borde lägga min nyfunna energi på att plugga lite istället måntro? Lite mindre fysiskt krävande än att träna. Jag vet inte. Gud, jag känner mig lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0