Touch me

Utmaning; inte känna sig ratad.
Resultat; uruselt.
Jag är inte ensam, bara för att jag inte har sällskap just för tillfället. Men, det hjälper inte att jag vet det, jag känner mig så jävla ensam och ratad och så jävla dålig helt enkelt. Det kommer gå över, det vet jag. Och jag kan gå över till Sara i denna stund om jag vill. Men det sitter inte i det, det är i mitt huvud. Inget ligg, inga känslor, ingen närhet. Kass helt enkelt. Trots det har jag pratat med vänner idag som jag inte pratat med på länge, och jag känner mig social.
Fast. Anledningen till att jag känner mig social är att jag söker bekräftelse. Så det tröstar ju inte så mycket. Det jag borde göra är saker som är bra för mig själv, pampering. Istället vill jag bara vara destruktiv. Ett ligg med en dålig människa, förstöra en relation, hetsäta, svälta, frysa, smälta bort, spy, få någon att bli arg/irriterad/ledsen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0