Working in the corner

Avslutat projekt: Bli frisk. Sen är jag ju alltid under utveckling, men jag har koll på mig nu. I att bli frisk ingick också flytta, börja skolan igen och skaffa mig ett socialt liv. Allt det har jag lyckats med, så jag räknar det som avslutat.

Pågående projekt: Träffa så mycket roliga människor som möjligt, vara singel, och se till att leva bra. Det är som sagt pågående, och vissa bitar vet jag inte om jag någonsin kommer avsluta. Men, att leva såhär har fört med sig att jag behandlar män som objekt och jag är notoriskt rädd för allt som skulle kunna vara seriöst. Men just nu är det ändå så jag behöver leva. En stund till.

Kommande projekt: Dejta. På riktigt. Lära mig hur man gör, och försöka undvika att ligga med folk utan att det är 'något mer'. Den stora målsättningen är väl att 'träffa någon'. Och som synes är jag fortfarande ganska skeptisk och avig till det här projektet. Men, man behöver nya utmaningar.


Under tiden gäller ju förstås allt annat; skolan, träning, Grisen, vännerna, lägenheten. Japp.
Just nu är det också Grand Canaria! Packar för fullt, och onsdag morgon lyfter planet från Arlanda. Alltså lämnar bilen Tibro imorgon kväll/natt. Jag har resfeber, och litar på att jag hittar pass, försäkringspapper, bikinitrosorna och lite bra böcker imorgon. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0