You're way too beautiful

Bomull i huvudet. Ingen röst. Ingen energi. Jag vill bli frisk! Har inte tränat på vad som känns som tusen år (en vecka) och om bara sju dagar åker vi, och det finns en hel hög med saker som måste ordnas tills dess. Saker som inte kommer ordna sig själva medans jag ligger i soffan och kollar på konstiga komedier och dricker te.

Igår var en fantastiskt bra dag, det hände otroligt mycket, och avslutades med att jag och Sara käkade på McDonalds och sen hängde här en stund. Pratade lite med Nathalie i telefon, men sen försvann min röst, så då var det kört. Jag blir glad när jag gör massa saker, detta stillasittande gör mig galen. Hoppas att imorgon blir bättre, friskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0