I wish I was a virgin

Bedrifter! Uppnå sina mål, eller klara av något som man inte ens siktade efter. Jag känner mig oftast löjligt stolt vilket det än är. Idag lyckades jag installera mitt bredband helt själv. Eftersom jag helst inte går nära något med sladdar och knappar så är det inte alls konstigt.
Att bara ha bredband igen är ju sanslöst skönt, på ett underliggande sätt som jag inte riktigt kan förklara. Det jag saknat mest är faktiskt saker som att kunna greja med banken, och musik.

Min katt busar järnet och springer runt som en galning. Sen smyger hon på mig, och när jag tittar på henne börjar hon hoppa och lägga sig ned på samma gång. Herregud.

Igår beställde vi resan; 27 januari går planet till Puerto Rico och en hel veckas värme och sol. Innan dess är det många viktiga förberedelser som ska ordnas, köpa skor och så. Och solglasögon, och solkräm. Skavsårsplåster. Många saker på 's' verkar det som!

Igår var också den dagen då Isha fyllde tant, 20, och vi födelsedagsfikade. Elin tittade förbi, och sen fick jag middag hos Sara. Vänner, jag tycker om er så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0