Precis som spindelmannen

Jag har haft den bästa födelsedagen i hela mitt liv.
Mer om den kommer.
Men nu är jag trött. Har tvättat bort sminket, och bokat bussbiljett, hur jag lyckats med det i mitt inte så nyktra tillstånd är mer än jag förstår, men nu vill jag bara vältra mig i sängen.

Lite snabbdetaljer: Ananas-frukost, nya skor, systemet!, Clara, öl, lustgas, mat, mer öl, kladdkaka, cider, mer öl, klänning, leta ölhäng, mer öl, två trevliga flickor, Deep = Wonk = bögklubb, dans dans dans dans, mer öl, hångel, kareoke, nattpromenad hem. Eller ja. Massa mer. Oh.
Omvälvande är ordet.

(Om någon är intresserad så är jag hemma på tisdag. Then I´m all yours.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0