Sad sick people like me

Jag är patetisk som hakar upp allt på Malmö, just nu är det verkligen som att inget annat duger. Allt jag gör när jag inte är där är liksom bara tidfördriv, även fast det är trevligt och härligt och hej och hå, så är jag liksom distanserad till det. Det stör mig, och alltså ska jag ändra på det tänkandet. Fokusera på allt som är bra här och nu.

Jag har klänning på mig.
Det är sol ute.
Ikväll ska mina föräldrar få äran att bjuda mig på middag.
Imorgon ska jag jobba, det är alltid kul. Om jag inte pajar handleden.
Sen har jag två dagar ledigt då jag är fri att umgås så mycket jag bara vill med mina vänner. Dessutom kan jag hinna träna då också, om det vill sig väl.
Lördag jobbar jag igen, och på söndag far jag till Lidköping och är där i cirkus en vecka.

Det är väl trevligt?

Jag försöker verkligen uppbåda äkta känsla i det.

Kan väl vara så att jag är trött efter att ha rest hela dagen, och dessutom är hungrig, och mensvärk, så ett peppinlägg kanske inte är något som är så värst lättskrivet för tillfället.


Jag saknar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0