We could make it better some time

Det här var en bra dag, höll jag på att skriva men sen så ändrade jag mig.
Det här är en bra dag. Fortfarande.
Även om vissa personer beter sig som små rädda barn och jag bara önskar att de kunde hantera saker och ting lite bättre. Jag är kanske inte bättre på att hantera saker själv, men jag är iaf medveten om det. Jag förvarnar. Inte bara reagerar irrationellt helt out of the blue.

Ikväll ska jag hänga med föräldrarna och bli lite ompysslad. Imorgon ska jag städa och packa och vila i en härlig blandning. På fredag morgon, verkligen morgon, 06.00 går min buss och jag sticker till Malmö. Så ser planen ut framöver. Spännade värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0