A silly lovesong

Nä, jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. Antingen blir det bara torrt tråkigt vardagsprat, eller kletiga kärleksförklaraingar, eller gälla klagovisor. Idag är jag allt det, och inget. Idag är jag lugn, och antagligen lycklig. Idag är jag lite spänd inför helgen, eftersom jag verkligen inte har ett skit planerat. Med tanke på att det är (jävla) midsommar så stänger ju hela världen också, så jag kan ju inte spendera helgen med att inhandla (o)nödvändigheter, gymma och fika. Hela världen tycks ju dö bara för att det är ljust dygnet runt.

Därför ska jag göra allt det idag, tydligen. Shoppa, gymma, handla mat. Tack och lov har jag minst två skivor MASH-avsnitt kvar, och blir jag färdig med det så kan jag ju se säsong ett och två av Grey's. Det var ett tag sen sist. Då borde ju helgen förflyta ganska snabbt. (Jag kan ju faktiskt kolla med Johan om han har tid att komma hit och fixa min dator? Note to self.)

Äsch, precis, det blir inget vettigt av det här. Så istället tar jag en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0