And it's bad news

Inatt (cirkus 02.43) såg det ut såhär i min säng efter att jag pluggat i fem timmar.




Vackert! tänker ni. Inte.
Nu har jag dock ytterligare två prov bakom mig, ett to go (imorgon bitti kvart över sju, vad tänker jag med? På?) och fyra sidor uppsats kvar. Jag förstår inte hur jag ska få in mer kunskap i mitt stackars huvud, men det ska nog gå på något vis. Att producera text känns också lite trögt. Jag tror att jag har överdoserat min medecin något, för det är så segt i hjärnan att jag får pressa fram varje ord. Afasi. Men jag har inte tid att vara ofokuserad!

Nu håller jag dessutom tummarna för att kaffe/rödvin-fläckarna ska gå bort från min vita klänning. Jag är vid gott mod, och dessutom hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0