Follow and please me

Idag vaknade jag med ett ryck.
Och klockan var 15.07. Shit!

Det blev bra ändå, lite halvstressigt, för jag ville så gärna hinna säga hejdå till Johanna som for hem till Norrland idag. Dessutom ville jag verkligen träna. Så jag käkade lite, packade träningsväskan och gick bort och hämtade bilen och åkte in till stan.
Vi, (Jag, Johanna och hennes syster Pettan), intog mycket onyttiga med underbart goda transfetter på Max och satt och pratade om livet, clowner, planer och barn. Det var härligt, men jag var tvungen att tvinga mig själv att inte gråta när vi skulle kramas hejdå. Usch.

Sen tillbringade jag ett par timmar på gymmet. Hurtigt må ni tänka, men det var nödvändigt. Nu är jag dock jättetrött igen, fast jag inte ens vart vaken i sex timmar. Har en del sömn att ta igen kan man tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0