Jo, det är så att, eh.

Nedräkningen kan börja. Jag har fjorton timmar på mig. Detta ska göras, utan inbördes ordning:

Skriva klart uppsats    [beräknad tid: 4 h]
Plugga statsskick    [beräknad tid: 3 h]
Diska   [beräknad tid: 0.5 h]
Packa   [beräknad tid :0.5 h]
Städa    [beräknad tid :1 h]
Ordna katt  [beräknad tid: 0.5 h]
Hämta nagellack hos Isha   [beräknad tid: 1 h]
Hårborttagning på ben  [beräknad tid: 0.5 h]
Dusch och fix  [beräknad tid: 1 h]
Handla [beräknad tid: 0.5 h]

Så, något jag glömt? Förmodligen. Men låt oss se...Om min beräkning stämmer så bör detta ta 12.5 h. Alltså har jag 1.5 h till godo! Då kanske jag hinner, tja, jag vet inte, äta? Andas? Sova? Skriva totalt onödiga blogginlägg?

Imorgon bär det av till Malmö, och jag är så lycklig att det spritter i hela kroppen.


Kommentarer
Postat av: ruphus

Men jisses, jag får dåligt samvete för städningen! :/ Hoppas du hinner allt!

2008-06-03 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0