Make love, not war

Nu är jag helt säker, solen håller faktiskt på att gå upp. Helt sjukt. Jag menar, klockan är ju inte ens två! Fast å andra sidan är det ju midsommar snart, så det kanske inte är så konstigt.

Dagen idag var en bra dag, jag var hos mor och pysslade, och sen på min systerdotters första skolavslutning. Feeling att sjunga 'Den blomstertid' kan jag säga. Sen pös jag iväg till Isha och hennes man, käkade, drack vin, rökte vattenpipa, åt chips. Var så skönt att det finns inte. Kärlek.

Jag är fortfarande kall efter promenaden hem så nu vill jag krypa långt ned bland alla täcken och glömma att jag är ensam och drömma om ännu mera kärlek. Allt är kärlek, och jag känner mig snygg idag, och jag vill pierca ögonbrynet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0