My sick guilt is so unwelcome

Nu var det meningen att jag skulle gå över till Isha och Milad och dela en flaska vin.

Men.

Tröttheten bara kom över mig, och med tanke på vilken dag jag haft, som började redan åtta och sen har det inte vart en lugn stund, så är det väl inte konstigt. Nu vill jag bara sova. Måste dock äta något, så jag ska arbeta upp lite energi till det först. Sen krypa långt ned i sängen och sova tills jag vaknar imorgon. Bra plan Sara, bra plan.

(Fikade med underbara Ida idag. Hon fick ett gult cigarettetui i metall med en pinuppa på av mig i studentpresent. Hon är underbar den flickan, och de underligaste samtal tar form med henne. Spanking av en pojke vid ett staket, vad sägs om det?)

Kommentarer
Postat av: ruphus

Sömn tenderar att göra nästan allt bättre, funkar även på trötthet! :)

Jo, nog för att vi har balkong här hemma med men pretty much not the same thing.

Kram!

2008-06-18 @ 09:42:32
URL: http://therealruphus.blogspot.com
Postat av: ida

indeed. smaka bitterheten också. det är läskigt.

2008-06-18 @ 21:31:28
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0