Till tonerna från en gitarr

Morgon i Malmö. Eller middag. Det beror lite på hur man ser det, som alltid. Snus och morgonkaffe, trafiken brusar utanför och jag försöker lägga upp dagen. Hitta min tros-affär, gå vilse, titta på folk, njuta av solen. Med en ihopvikbar karta på fickan, som kan användas vid nödfall. Har hela dagen för mig själv, bara min, innan han kommer hem.

Jag är så lycklig. Jag älskar den här stan. Jag älskar också av att bli väckt med kyssar i nacken, men sen få höra orden du får sova mer om du vill. Vad mer kan en flicka begära?

(Frukost och en dusch, skulle jag tro)

Kommentarer
Postat av: ida

malmö? han? vad händer?

2008-06-08 @ 21:52:48
URL: http://ikaserdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0