Vi satt ett gäng på en strand

I fredags var det premiär för grillning på min balkong. Johanna och Isha kom över, vid åtta tändes grillen, vin och öl hälldes upp och kvällen kunde börja. Med tanke på att det endast var tredje gången Johanna och jag setts och att Isha och hon aldrig träffats så måste det verkligen bli betraktat som succé. Vi åt och drack och skrattade fruktansvärt mycket, och först närmare fyra på morgonen somnade jag och Johanna.



I början av kvällen gjorde dessutom Johanna en piercing på mig, en som jag har längtat efter i flera år. Det gjorde inte ont, då, men nu pulserar det konstant. En ganska skön smärta dock, jag menar, den är ju sjuuukt snygg!



Och sen blev det ju lördag, men det är ett helt annat inlägg. Ett inlägg som jag inte orkar skriva om än, för jag tror att jag fortfarande är full, eller iaf upplever sviter av den.
Håll ut, storyn om främmande skåningar, Cristal, gitarrspelande och skrålande, kyssar, baconbanan, rödvin, troslöshet och icke-sex is coming up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0