Aldrig, inte en chans

Nu är det tisdag, och morgon! Jag har inte vart uppe såhär tidigt på väldigt väldigt väldigt länge. Känns som väldigt länge. Men idag, ska jag på utflykt! Närmare bestämt till min kära kusin i Lidköping, vilket betyder att jag ska sitta på en buss i ett par timmar. Uppskattar dock att jag inte behöver byta buss, det är skönt.

Innan jag ska åka är det tydligen en massa saker jag ska hinna med. Eller, igår kväll kändes det så. Idag kan jag inte riktigt minnas vad det var. Fast, å andra sidan, känns det som ett ganska stort projekt att ta på sig kläder. Rätt kläder!? Jag menar, just idag är det en riktig vinterdag, men det betyder ju inget, av erfarenhet så skulle det ju kunna vara försommar imorgon. Så, jeans, converse och...linne och tröja? Som vanligt alltså. Gud, vad jag är tråkig, måste uppdatera min garderob en dag här. En dag när jag är rik.

Under tiden jag är borta (kommer hem på torsdag) så kommer det pågå ett liten mini-roomservice hemma hos mig. När jag kommer hem så vips! kommer jag ha nya kökstapeter. Läckert. Jag längtar.

I övrigt har det hänt något igen, (förlåt Nathalie, men nu är det en vändning till, jag ska uppdatera dig över nästa latte, promise!) och jag fick ett sms imorse. Stod ju egentligen inget speciellt, men just att den här personen hör av sig...ja. Nu känner jag mig så sjukt åtråvärd. Faktiskt.

Så, kläder, katt, disk, bädda, packa, ringa mamma, äta lite, och oj, det var visst rätt så mycket att göra...


Kommentarer
Postat av: ida

haha jag tror dig, och jag betvivlar inte din goda vilja :)

2008-03-18 @ 13:51:17
URL: http://ikaserdig.blogg.se
Postat av: Nathalie Winberg

Lugnt. Jag kommer ha saker o berätta för dig också kan jag ju säga. :P

2008-03-18 @ 14:14:27
URL: http://winbergswardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0