Alla bara pratar

Ibland gör jag saker, eller rättare sagt, säger saker som jag sedan inte alls kommer ihåg. Eller så kan jag vagt minnas det, men personen som berättar det för mig kommer ihåg massa detaljer som jag missat. Eller glömt. Och personerna som berttar om allt knäppt jag säger ska alltid göra det där man träffar en annan, som inte känner mig. Öh. Det lät lite rörigt, men jag tror ni kanske fattar.
Hursomhelst så får jag på såvis reda på saker som jag säger. Exempel:

Tydligen hade jag och Sara varit på gymmet, och det är inget konstigt, för där är vi ganska ofta. Samtidigt tränar en tjej som är så ruskigt smal och musklig på samma gång att det ser läskigt ut, och den biten minns jag. Men tydligen hade jag sedan, utav medlidade, med ganska hög röst, så tjejen tydligen hörde mig sagt;
- Gud, jag vill ge henne en smörgås!

Har inget minne utav det, men när Sara berättade det för mig så tyckte jag ju att jag lät ganska snäll som vill mata någon, och att hon säkert inte alls hörde mig. Fast, med tanke på min röstvolym och noll känsla för diskretion så är det inte omöjligt. Om jag nu verkligen sagt så.

Kommentarer
Postat av: ida

det låter definitivt som någonting du skulle kunna säga/göra. ^^

2008-03-16 @ 18:00:41
URL: http://ikaserdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0