And now I wonder

Vanligaste frasen i mitt hushåll; Vad gör du Grisen? Säger det säkert sju gånger om dagen, minst. Min lilla bebis, hon är så söt när hon busar omkring med sin boll, eller sin påsklämma. Eller när hon kryper in i väskor och lägger sig. Hon delar sin mors intresse för assesoarer det märket jag tydligt.

Blev inte träning idag heller, men med tanke på att jag fortfarande inte är frisk från min förkylning så kanske det är lika bra. Men jag har varit och handlat (förvånadsvärt hur mycket man kan få för 106 kronor), och håller på att förbereda en lite mysmiddag för mig idag:
Honungsmarinerade revbensspjäll med glaserade ungsbakade rotfrukter.

Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0