Here comes the sun

Så många många frågor. Kan inte säga att inte finns några svar alls, men de är inte direkt tydliga.
Så många många känslor. Fast det är inte så jobbigt som jag föreställde mig. Inte alltid iaf.
Så många många...förhoppningar? Förväntingar? Föraningar? Jag vet inte.
Men det känns bra. Överlag så känns det ruskigt bra.

Idag är en produktiv dag; efter fjorton timmars sömn känner jag mig härligt utvilad. Och för att inte bli galen av att 'bara vänta', så ser jag till att hålla mig sysselsatt. Tvätta, putsa fönster, städa garderoben, skura badkaret, klippa klor (på katten), byta sängkläder, vattna blommor, dammsuga, dammtorka, skura, plocka och fixa. Och detta utöver det egna personliga fixandet; bad, hårborttagning, hårinpackning, manikyr, pedikyr, ansiktismask, ja, ni kan drillen.


I feel good. (Dönönönö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0