If I never talk to you again

Idag har jag skolkat från franskaprovet, känner mig förkyld, har bomull i hela huvudet, och känner mig lätt stressad över alla räkningar som dimper ned hela tiden, också över alla som vill träffa mig och det skulle kunna vara ett heltidsjobb att bara åka runt och umgås med folk. Jag borde städa, men jag har lovat att äta lunch med mamma och då kommer jag väl vara där större delen av eftermiddagen.

Egentligen skolkade jag inte, jag bara insåg att jag verkligen inte kan göra prov på morgonen. Det går inte, min hjärna är inte vaken, jag är inte vaken. Och eftersom det är tredje gången det händer, så är nog min lärare ganska inställd på det. Eller, förhoppninsvis. Ska ringa och prata med henne nu.

Idag är det torsdag. Vilket innebär att det är fredag imorgon. Vilket innebär att jag åker till Göteborg. Och med det kommer iaf en positiv sak; Jag får fika med min Nathalie. Resten som ska hända är jag inte helt säker på om det kommer bli bra eller inte. Men, vad säger man; ta tjuren vid hornen? Bita i det sura äpplet? Bita i gräset..? Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0