Jag är en av alla dom

Timmen är alldeles för sen, och egentligen är jag alldeles för trött. Men också kollosalt hungrig, och eftersom jag tränade idag så måste jag äta. Annars mår inte kroppen bra, har jag hört. Så pasta med makrill, få se om det blir någon hit.
Ibland behöver man inte lämna hemmet för nya upplevelser, bara det i sig är ju spännande. Sen hur mycket som kan sägas, kännas, tyckas och uppleva genom text och telefon är ju fantastiskt.
Överlag har det har varit en bra dag, mycket har blivit sagt. Jag känner mig omtyckt, det är en härlig känsla. Jag tycker om att göra mina vänner glada, det ger mig energi på något vis.
Katten sover, det är mörkt ute och jag börjar få lite ont i huvudet. Pastan är snart färdig, sen siktar jag på sängen. Min stora, vita, bubblande, mjuka. Den sängen är värd att jag är fattig som en kyrkråtta.

Kommentarer
Postat av: ninni

läser å gillar..

2008-03-11 @ 22:17:29
URL: http://ninniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0