Vi går ned på stan

Fick en kommentar om att jag funderade på att göra spenatsoppa halv tolv på natten, och jag förstod inte först. Man vänjer sig vid att göra vad man vill när man vill, och att inte ha några rutiner för fem öre. Tydligen ska man ta på sig pjamas och gå och sova sött såhär dags. Eller, så gör man spenatsoppa!

Det här har varit en dag då jag förenat nytta med nöje. Jag har inte bara slappat, jag har även duschat, dammsugit, diskat och gjort äppelpaj. Med massa vaniljsås. Det var gott, men sockerkicken fick det att snurra i huvudet på mig. Det känns inte så nyttigt? Äh.

Nu är det MASH, och jag är lycklig för en stund. Annars är jag sjukt sugen på att hångla. Mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0