Are you ready to go?



Jag känner mig het idag. Och det känns bra.
Har ätit (!), druckit kaffe, packat ihop och skickat iväg katten, duschat, klätt på mig, packat, sminkat mig, och tja...Känner mig ganska redo för att lämna Tibro. Ska snart hooka up med Isha och åka in till stan och vidare söderut. Ikväll ska jag hänga med Nathalie, imorgon blir det pjamasparty med Mimmi, och på lördag födelsedagsfest för senast nämnda person. På söndag åker jag hem, och då blir det jobb 14-20. Det kommer bli najs.
Är det någon som inte skulle ha för sig något på lördag dag, och vill åka eller redan befinner sig i Göteborg, och vill hänga lite, hööööör av er!

(Försov mig idag, och missade läsförståelsen i franska. Känns ju inte så himlans bra. Överlag har jag inte alls pluggat den här veckan. Äh...Det ger sig.)

Kommentarer
Postat av: ruphus

Ha så kul! :D

Kram!

2008-05-15 @ 21:59:50
Postat av: Anton

Du är förbannat snygg giiirl!

2008-05-16 @ 18:43:35
URL: http://detrevannerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0