Conversations

Sawawa säger:

ja. fast. åh. alltså, det är inte helt bra just nu. jag känner att lite för mycket pågår liksom över mitt huvud och jag har ingen överblick. ingen koll. och jag börjar jobba om en timme, har fyra prov att göra den här veckan, träning, vänner att träffa, och sömn att ta igen, en lägenhet att städa och jag förstår inte när detta ska hända.


Nathalie säger:

då prioriterar vi


Nathalie säger:

först jobb o skola


Nathalie säger:

sen städning och sen vänner, den här veckan.


Nathalie säger:

sist pojkar



Jag kan inte minnas hur jag hanterade livet när jag inte hade underbara fantastiska vänner som hjälpte mig, och hela tiden gav mig precis rätt stöd på precis rätt sätt. Helt plötsligt blev allt så mycket lättare. Veckan känns inte lika svår längre. Tack, vännen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0