Du går runt och är någon annan, nästan jämt

Som sagt, dagen idag började med att jag försov mig, och helt plötsligt hade jag en hel lång dag framför mig, utan något inplanerat. Eftersom jag under veckan varit rysligt effektiv, social och produktiv så hade jag inga måsten, inga borden, ingenting. Det kändes så underligt, och jag blev faktiskt stressad av det.
Hursomhelst, Isha hörde av sig, och hux flux var vi på väg i bilen till - kan ni gissa? Jomen visst, till Hjo för att äta glass. Den har ni aldrig hört förut va? Var sjukt roligt, så roligt som det bara är med Isha, aldrig annars skrattar jag så jag har ont i magen. (-Blattar campar aldrig...men det kanske är mysigt?/ Isha)
Tillbaka hem, och, ja igen, en pizza på Milan. Dessutom en öl, och jistaness vad det smakar sommar. Det luktar sol om min hud och jag är så hångelsugen att det finns inte. Att glida runt i sommarklänningar, med utslaget hår och brunbränd hy och skratt i ögonen, och jag vill leva så alltid.

Imorgon kommer Johanna hit, tidigt, och vi ska sitta på min balkong (sommarens häng, I tell you!) och dricka kaffe och snacka skit i solen. Dessutom behöver jag springa, måste komma upp i fem kilometer. På måndag är det plugg för hela slanten, Nationellt prov i franska, träning och teammöte på Candela. På tisdag är det träning och skola, på onsdag är det vårruset, på torsdag nästa del i Nationella, och fredag till söndag är det Göteborg.
Någonstans här ska jag hinna med att äta, tvätta, träffa vänner, sova och andas. Puhu.

Jag är så lycklig.





My best friend - love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0