I felt you in my life

Total förvirring. Jag vet ingenting längre.
Jag känner mig så vilse, och jag är inte ens rädd. Jag är bara totalt borta.
Jag försöker plugga, men det går inte, jag har inget fokus. Då tänker jag på alla prov jag har, allt jag behöver läsa igenom, men sen märker jag att jag bryr mig inte. Jag blir stressad, men egentligen så vill jag bara släppa det, skita i allt.
Jag påbörjar massa små saker, men de blir aldrig slutförda. Jag försöker samla mina tankar, men jag hittar bara lösa trådar som inte leder någonstans.
Vad är rätt och vad är fel? Vad är lättast och smartast? Vad behöver jag? Vad vill jag? Vad är viktigt? Vad är onödigt? Vad är obetydligt?
Jag har inga svar på något, och jag hittar inte mig själv längre. Jag kan inte bestämma mig för något. 
Det kommer ge sig med tiden. Allt som behövs är tid. Min tid, din tid, tid emellan.  
Snart bryr jag mig inte om hur det blir, bara det blir något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0