My side of the story

Idag börjar en ny vecka, och det är en sådan vecka då jag kommer behöva fokusera lite extra. Var tacksam för en liten sovmorgon idag, för det lär det inte bli något av under resten av veckan. Just idag är det snart (när min kropp har vaknat) dags för att springa en runda, sen efter lunch och dusch har jag franska (och hör-provet) i ett par timmar, och sen hinner jag förhoppninsvis hem en sväng innan jag börjar jobba på Candela. Beroende på hur trött jag är så ska jag försöka springa en runda till ikväll. 

Sen har jag två nya kapitel att plugga in den här veckan, ett i religon, ett i sam. Det får bli imorgon, tror jag bestämt. 

Jag trivs när jag har saker att göra, men när det bara blir sånt här blir jag lite irriterad. Jag har inte sekund över att umgås med någon, eller bara slöläsa en bok, eller sitta och fika. Det känns som jag knappt kommer ha tid till att äta. Okej, nu brukar jag ju glömma det ändå, men, ja. 
Det känns som jag har glömt något. 
Mycket irriterande. 

Ge mig kramar. Jag vill kramas. Närhet före franska verb.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0