Save room for my love

Woho, efter ytterligare en vända till Hjo, denna gången blev promenerandet och glassätandet med Pamela, så är jag äntligen hemma igen. En hel dag i solen, och dessutom med så ypperligt trevligt sällskap hela tiden tar ut sin rätt. Jag ser fram emot en god natts sömn, och imorgon blir det Göteborg och Nina för hela slanten.

Ny person på scen (ni vet, en sån där som lär dyka upp med jämna mellanrum); Johanna. Som jag träffade för första gången idag, och det där underbara härliga klicket uppstod. När man inte behöver avsluta meningen innan den andra bara nickar och håller med och är ivriga med att fylla i. Vi har hursomhelst myntat ett nytt begrepp:
Klimat-vegetarian.
Johanna förklarar det överlägset bäst här.
Så, that's the new thing.



Pamela: Ja, jag skulle kunna flytta varsomhelst. Liksom, om det vore så skulle jag bo i ett litet jäkla förråd i en källare.
Jag: Då har jag hört att Österrike är ett bra ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0